Strona główna » News » Skuteczne sposoby na to, żeby ściągnąć internautów na firmową stronę www. A następnie ich zatrzymać i skłonić do zakupów

Skuteczne sposoby na to, żeby ściągnąć internautów na firmową stronę www. A następnie ich zatrzymać i skłonić do zakupów

Każdy przedsiębiorca szuka optymalnych dróg dotarcia do swojej grupy docelowej. Wszystko po to, by potencjalnym klientom zaprezentować swoje atrakcyjne produkty lub fachowe usługi. W tym zakresie internet daje zdecydowanie najwięcej możliwości. Jak zatem pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji, aby aktywne promowanie firmy w sieci przekładało się na rosnące zainteresowanie jej ofertą? Eksperci z agencji marketingu internetowego IN przedstawiają parę sprawdzonych, faktycznie działających rozwiązań.

 

Im wyższa pozycja w Google’u, tym większy ruch w serwisie. Postaw na skuteczne pozycjonowanie

Podstawowy sposób na to, aby zyskać przewagę nad rywalami w walce o uwagę i portfele konsumentów, stanowi wdrożenie działań, które pozwolą firmowej stronie znaleźć się na szczycie wyszukiwarki. Tylko w Polsce z Google’a korzysta średnio ponad 25 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie. Tak ogromna liczba dobitnie pokazuje, że warto ubiegać się o topowe miejsca na istotne dla danej branży frazy kluczowe. Wprawdzie pozycjonowanie to stosunkowo długotrwały proces, jednak bardzo opłacalny. Jak przekonują przedstawiciele agencji IN, niektórzy ich klienci już po 3-6 miesiącach od momentu rozpoczęcia współpracy, odnotowali wzrost zysków o ponad 70% w porównaniu z analogicznym okresem w poprzednich latach. Skąd takie rezultaty? Z wysokich pozycji w wyszukiwarce Google naturalnie! Pierwsze miejsce na pierwszej stronie zgarnia nawet 33% wszystkich kliknięć. A gdyby rozpatrywać wyniki serwisów z pierwszej strony wyników, ich łączny udział sięga ponad 92%. Krótko podsumowując: kto w swojej strategii marketingowej uwzględnia długotrwałe pozycjonowanie, ten ma realną szansę skupić na sobie uwagę i zainteresowanie licznej rzeszy konsumentów.

 

Efektywna reklama nie istnieje? Wyniki Google Ads pokazują, że ta zasada już dawno się zdezaktualizowała

Wśród niektórych przedsiębiorców panuje przekonanie, że wydatki na szeroko pojmowaną promocję są tak naprawdę studnią bez dna i inwestowanie w jakąkolwiek formę marketingu, zwyczajnie mija się z celem. W opinii przedstawicieli firmy IN, takie podejście ma wyłącznie negatywne skutki. Jako kontrprzykład podają Google Ads (AdWords) – kompleksowe narzędzie do reklamowania się w internecie. Oferuje ono mnóstwo ciekawych funkcjonalności: począwszy od udziału w specyficznych aukcjach za linki sponsorowane w rankingach, poprzez promowanie konkretnych produktów ze sklepu internetowego w wyszukiwarce, a skończywszy na reklamach w serwisie pocztowym Gmail czy licznych portalach, współpracujących z Google. Za największe zalety tego systemu powszechnie uważa się 2 rzeczy: przyjazne płatności (np. tylko za te wyświetlenia reklamy, które przyniosły efekt w postaci kliknięcia w odnośnik) oraz możliwość dokładnego kierowania kampanii do określonej grupy użytkowników. Kiedy przekaz marketingowy dociera wyłącznie do potencjalnych klientów, zdecydowanie łatwiej o nakłonienie odbiorców do zakupu.

Zobacz także

Rusza wiosenna akcja ochronnego szczepienia lisów przeciwko wściekliźnie

W dniach od 20 do 26 kwietnia 2024 roku zostanie przeprowadzona wiosenna akcja ochronnego szczepienia lisów wolno żyjących ...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code