Urząd Gminy Rzezawa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. promocji gminy na wymiar czasu pracy: 0,5 etatu.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- wykształcenie wyższe, kierunki: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, marketing i zarządzanie, administracja publiczna, inne kierunki społeczne,
- wymagany staż pracy: co najmniej 1 rok pracy, mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na podobnym stanowisku i/lub doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z marketingiem i/lub w kontaktach z mediami,
- umiejętności:
- umiejętność opracowywania materiałów informacyjnych i promocyjnych,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- bardzo dobra komunikacja pisemna i ustna,
- łatwość nawiązywania kontaktów, kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres, sprawność w organizacji pracy.
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość ustaw, przepisów prawa:
- o samorządzie gminnym,
- o ochronie danych osobowych,
- o dostępie do informacji publicznej,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- prawo prasowe,
- prawa zamówień publicznych.
- prawo jazy kat. B
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- obsługa urządzeń biurowych,
- komunikatywna znajomość języka obcego – preferowany język angielski i/lub niemiecki będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność obsługi programów graficznych,
- umiejętność dobrej obsługi pakietu MS Office,
- posiadanie następujących predyspozycji osobowościowych: odpowiedzialność, zaangażowanie, komunikatywność, odporność na stres, systematyczność, rzetelność.
Zakres niektórych zadań na wolnym stanowisku urzędniczym:
- przygotowywanie i podawanie do publicznej wiadomości – w uzgodnieniu z Wójtem – informacji dotyczących działalności organów Gminy,
- redakcja tekstów i materiałów o charakterze informacyjnym, promocyjnym,
- współpraca z mediami: przygotowywanie informacji o charakterze promocyjno-informacyjnym dla mediów, przygotowanie materiałów graficznych w postaci fotografii, banerów, plakatów,
- przygotowywanie projektów informatorów, folderów, kalendarzy, ulotek promocyjnych, zaproszeń,
- współpraca w zakresie: tworzenia projektów graficznych, budowanie świadomości marki i kreowania pozytywnego wizerunku Gminy,
- współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi i wykonawcami materiałów promocyjnych,
- prowadzenie monitoringu mediów,
- prowadzenie działań w zakresie Social Media z wykorzystaniem portalu Facebook, Twitter etc. i narzędzi, które oferują,
- prowadzenie i aktualizacja serwisów www Urzędu Gminy Rzezawa w zakresie serwisu informacyjno-fotograficznego z ważnych wydarzeń w gminie,
- obsługa imprez promocyjnych, targów, spotkań, konkursów itp.,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie organizowania gminnych imprez kulturalnych i sportowych, obchodów świąt państwowych oraz innych uroczystości,
- prowadzenie zadań z zakresu organizacji, przygotowań i koordynowanie prac związanych z gminnymi imprezami kulturalnymi i sportowymi organizowanymi przez Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty:
- podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
- podpisany własnoręcznie życiorys (curriculum vitae),
- kwestionariusz osoby dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP – w przypadku naboru na wolne stanowiska niezwiązane z bezpośrednim lub pośrednim wykonywaniem władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa,
- dla potwierdzenia wymaganego stażu pracy kserokopie świadectw pracy lub kserokopie zaświadczeń o pobieraniu zasiłku łub stypendium z urzędu pracy, lub oryginał zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu z uwzględnieniem ewentualnych urlopów bezpłatnych – potwierdzający wymagany ogłoszeniem staż pracy, w przypadku dokumentowania okresów zatrudnienia za granicą u pracodawcy zagranicznego obok kserokopii dokumentu konieczne jest jego przetłumaczenie, kandydat może dostarczyć dokument przetłumaczony przez np. nauczyciela danego języka (filologa) nieposiadającego uprawnień tłumacza przysięgłego bądź przez tłumacza przysięgłego,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- kserokopia prawa jazdy,
- oświadczenie o niekaralności (kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- ewentualne referencje.
- w przypadku osób, o których mowa w pkt e) również dokument potwierdzający znajomość języka polskiego w rozumieniu przepisów o służbie cywilnej,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U.
z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy na stanowisku objętym naborem:
- praca biurowa: stanowisko wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe, oraz praca poza siedzibą Urzędu Gminy, konieczność używania samochodu prywatnego lub służbowego,
- praca wykonywana w godzinach pracy Urzędu, przy komputerze, częste kontakty z klientami zewnętrznymi,
- występują bariery architektoniczne w dostępie do pomieszczeń biurowych na I i II piętrze. Referat, w którym będzie wykonywana praca mieści się na II piętrze, wejście do budynku od ul. Długiej dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym organizuje się służbę przygotowawczą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rzezawa – Sekretariat lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. promocji gminy” w terminie do dnia 19 stycznia 2018 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach wstępnej selekcji umieszczona będzie wraz z informacją o miejscu i terminie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.rzezawa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Rzezawa.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest mniejszy niż 6%.
UWAGA!
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV, winny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zmn.), którą należy własnoręcznie podpisać!
Rzezawa, dnia 4 stycznia 2018 r.