Po otwarciu ofert okazało się, że jest bardzo duża rozbieżność pomiędzy kosztami inwestycji w przypadku najniższej i najwyższej ceny zaoferowanej przez wykonawców.
Numer oferty | Nazwa (firm) i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty w terminie |
Cena
(C) /PLN/ |
Okres Gwarancji Jakości (GJ) /przedłużenie okresu gwarancji jakości na drogowe obiekty inżynierskie o 1 rok, 2 lata, 3 lata, 4 lata, 5 lat i dłużej/ |
Termin realizacji Etapu II (T) /skrócenie o 1 m-c, 2 m-ce, 0 m-cy/
|
1 | Firma Usługowa Log-Bud Diana Bogucka
ul. Pułaskiego 63/1, 33-380 Krynica Zdrój |
4 674 000,00 |
2 lata |
2 m-ce |
2 | Budownictwo Mosty Drogi BMD Sp. z o.o.
ul. Kilińskiego 70, 33-300 Nowy Sącz |
4 383 706,47 |
5 lat |
2 m-ce |
3 | Zakład Budowy Mostów Sp. z o.o. Sp.k.
33-394 Klęczany 192 |
8 302 500,00 |
5 lat |
1 m-c |
4 | Konsorcjum:
PRIMOST POŁUDNIE Sp. z o.o. ul. Sokolska 70, 41-219 Sosnowiec Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. ul. Jagodowa 55, 33-300 Nowy Sącz |
6 415 616,61 |
5 lat |
2 m-ce |
5 | Firma Inżynieryjno – Budowlana „F.I.B. TALAGA”
ul. Słowackiego 90a, 32-400 Myślenice |
3 579 300,00 |
5 lat |
2 m-ce |
6 | DETAL MOSTY Piotr Włoch, Krzysztof Grodzicki s.c.
Biertowice 26, 32-440 Sułkowice |
6 448 812,51 |
5 lat |
2 m-ce |
7 | Konsorcjum:
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych K.B.I. Jerzy Lorenz ul. Krakowska 87, 40-391 Katowice Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych KBI Sp. z o.o. ul. Krakowska 87, 40-391 Katowice |
6 239 005,49 |
5 lat |
2 m-ce |
8 | Przedsiębiorstwo Inżynieryjne „IMB-Podbeskidzie” Sp. z o.o.
ul. Górny Bór 31a, 43-430 Skoczów |
5 501 216,57 |
5 lat |
2 m-ce |
9 | Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych BUDEX Sp. z o.o.
Os. Sikory 40 A, 34-453 Ochotnica Górna |
11 634 508,24 |
5 lat |
2 m-ce |
10 | INTOP TARNOBRZEG Sp. z o.o.
ul. Sienkiewicza 145 M, 39-400 Tarnobrzeg |
5 956 801,44 |
5 lat |
2 m-ce |
Podczas otwarcia ofert podana została tez kwota jaką zamierza przeznaczyć GDDKiA na sfinansowanie zamówienia, a wynosi ona 4 952 100,00 PLN brutto.
Przypominamy, że zakres zamówienia obejmuje:
– wykonanie dokumentacji projektowej budowy nowego wiaduktu wraz z uzyskaniem decyzji realizacyjnej;
– realizacja robót budowlanych polegających na:
a) budowie wiaduktu tymczasowego wraz z drogą tymczasową,
b) rozbiórce istniejącego wiaduktu (w km 28+878),
c) budowie nowego wiaduktu wraz dojazdami,
d) rozbiórce objazdu tymczasowego,
– uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla nowego wiaduktu.
Stary wiadukt jest w złym stanie technicznym
Istniejący, jednoprzęsłowy wiadukt jest eksploatowany od 1984 r. i jego stan techniczny sprawia, że trzeba go zastąpić nowym obiektem inżynierskim. Zostanie rozebrany i w jego miejsce wybudowany zostanie nowy wiadukt. Zanim to się stanie powstanie wiadukt tymczasowy, na który przełożony będzie ruch do czasu ukończenia budowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie.