Dzięki przystąpieniu Bochni do Stowarzyszenia „Małopolska Organizacja Turystyczna” (MOT) bocheńskiemu magistratowi udało się bezpłatnie pozyskać wewnętrzny infomat turystyczny. Został on zainstalowany w budynku Biura Obsługi Turystyki Kopalni Soli Bochnia przy Szybie Campi, czyli w miejscu, gdzie ma miejsce największy przepływ turystów na terenie miasta.
Jest to dotykowy wyświetlacz, na którym turyści mogą obejrzeć atrakcje turystyczne Bochni, powiatu oraz całej Małopolski.
Zgodnie z zawartym porozumieniem pomiędzy burmistrzem Solnego Grodu a prezesem kopalni, spółka odpowiedzialna jest za udostępnienie urządzenia do publicznego wykorzystania w godzinach otwarcia Biura Obsługi Turystyki, głównie poprzez dostarczenie energii elektrycznej i sieci Internet.
To niejedyna korzyść z naszego członkowska w MOT. Materiały reklamowe miasta zostały wysłane na zagraniczne targi turystyczne, m.in. do Madrytu, Utrechtu, Wiednia czy Bratysławy, a także na szereg krajowych targów, w tym w Warszawie, w Łodzi oraz w Katowicach. Środki budżetowe miasta przeznaczone na promocję nie pozwoliłyby nam na bezpośrednie uczestnictwo w tych wszystkich imprezach branżowych – mówi Maciej Piątek, naczelnik Wydziału Promocji i Rozwoju Miasta w bocheńskim magistracie.
fot.: UM Bochnia