W dniach 14-16 stycznia w warszawskim hotelu Gromada Okęcie odbędzie się największa w Polsce konferencja dotycząca e-commerce w turystyce.
Wstęp na 2 dni dla hoteli oraz biur podróży jest bezpłatny. W programie m.in. porady, jak przygotować ofertę oraz przyciągnąć klientów biznesowych, predykcje, co zmieni się w marketingu i sprzedaży hoteli w roku 2014. – W gronie specjalistów przedyskutujemy temat modernizacji obiektów, porozmawiamy o tym, czy warto inwestować w mobilne biuro podróży, a także ilu klientów można pozyskać za pomocą newslettera – zaznaczają organizatorzy.
e-Travel Forum jest międzynarodową konferencją poświeconą problematyce sprzedaży produktów turystycznych w internecie. Dotychczas zrealizowano 6 edycji w Polsce i jedną w Czechach. Wydarzenie uważane jest za niepowtarzalną okazję do nawiązania cennych kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń, a także omówienia szeroko pojętych problemów, z jakimi na co dzień boryka się branża turystyczna. Kolejna edycja odbędzie się w dniach 14 – 16 stycznia 2014 r.
Agenda składa się z krótkich prezentacji wprowadzających do godzinnych paneli dyskusyjnych, w których głos zabiorą eksperci w swoich dziedzinach. Program przystosowano również ze względu na grupy docelowe. Dzień 14 stycznia przeznaczony jest stricte dla hoteli, natomiast 16 – dla biur podróży. Dzień środkowy, tj. 15 stycznia, jest dniem prezentacji stworzonym we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego i otwartym zarówno dla przedstawicieli hoteli, jak i biur podróży.
Udział dla przedstawicieli średniego i wyższego szczebla managerskiego w branży jest darmowy. Pula darmowych wejściówek jest coraz mniejsza, dlatego rekomendujemy nie zwlekać.
Rejestracja: http://www.e-travelforum.pl/index.php/pl/rejestracja Kontakt: biuro@e-travelforum.pl
Patronat medialny nad konferencją objęła Małopolska Organizacja Turystyczna.
(inf. prasowa)