Strona główna » News » Jak w 2019 roku sprostać algorytmom Google i podnieść pozycję strony?

Jak w 2019 roku sprostać algorytmom Google i podnieść pozycję strony?

U progu trzeciej dekady lat dwutysięcznych doskonale wiemy, że przechytrzenie mechanizmu rankingującego wyszukiwarki jest coraz trudniejsze. Sztuczna inteligencja zaimplementowana w kodzie robota indeksującego bierze pod uwagę tak szeroki wachlarz wskaźników, że radzenie sobie na wirtualnym rynku pozostaje kwestią całych lat doświadczenia i intensywnej pracy nad różnorodnymi stronami. W poniższym, krótkim poradniku do spółki z fachowcami z branży marketingu SEM postaramy się przedstawić Państwu metody o największej skuteczności w walce o surfującego po globalnej pajęczynie klienta.


Nowe oblicze SEO na nowe czasy

Najprawdopodobniej nie raz zetknęli się Państwo ze skrótem SEO. Jego znaczenie w języku polskim tłumaczy się jako optymalizację strony internetowej pod kątem wymogów wyszukiwarki. Jako że Google od dekad stanowi centralny punkt świata WWW, możemy z całą pewnością powiedzieć, że nieobecność na liście rezultatów wyszukiwania (SERP) wiąże się z dużymi stratami w stosunku do marek od dawna goszczących na pierwszej stronie odpowiedzi Google przy danych frazach. Aby jednak zacząć wysiłki o polepszenie pozycji, takie jak rzetelny content marketing, zdobywanie wartościowych linków prowadzących do strony oraz efektywne działania w social mediach, należy najpierw przystosować projekt naszego serwisu. Search Engine Optimization opiera się na przebudowie struktury kodu i skryptów, przyspieszeniu czasu ładowania, zapewnieniu całości funkcjonalnego designu czy też zadbaniu o wersje mobilną i zgodność z certyfikatami bezpieczeństwa oraz protokołami. Jeśli natomiast nasza branża jest niszowa i panuje w niej niewielka konkurencja, może okazać się, iż SEO to wszystko, czego potrzebujemy – dlatego jest takie istotne  (więcej informacji na: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/).

 
Google Ads, alternatywa, uzupełnienie czy jedyna metoda?
Swego rodzaju równoległą do pozycjonowania strategią staje się kampania linków sponsorowanych. Google na tym polu dostarcza profesjonalne narządzie o nazwie Ads (niegdyś Adwords). Za jego sprawą nasz serwis będzie mógł dostać się do ścisłej czołówki rezultatów wyszukiwań nie w kilka miesięcy – jak obiecuje pozycjonowanie – ale już w jeden kwadrans. Wszystko, co musimy zrobić, by pomóc witrynie sprzedawać, to odpowiednio skonfigurować rozbudowane ustawienia platformy.  Pod okiem eksperta PPC wybieramy zatem target, porę wyświetlania, frazy związane z naszą działalnością oraz oczywiście budżet wraz z modelem płatności. Z profesjonalistą u steru niskim kosztem uda nam się zbudować oczekiwaną rozpoznawalność marki i niechybnie zwiększyć sprzedaż.

Zobacz także

Ekologiczna akcja CIUCH W RUCH za nami…

W 1 LO w Bochni odbyła się kolejna już akcja ekologiczna organizowana przez Starostwo Powiatowe w Bochni. To już trzecia ...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code