REKLAMA
Strona główna » News » Jak pozycjonować stronę firmową, żeby trafić do TOP10 w wyszukiwarce Google? To nie takie proste!

Jak pozycjonować stronę firmową, żeby trafić do TOP10 w wyszukiwarce Google? To nie takie proste!

Niektórym wydaje się, że algorytm Google można przeskoczyć, dostając się na szczyt wyników wyszukiwania w kilka tygodni, a nawet dni. Potrzeba zajęcia jak najwyższej pozycji w rankingu jest ogromna, ponieważ najnowsze badania pokazują, że użytkownicy sieci skupiają się wyłącznie na pierwszych dziesięciu wynikach. Co zatem zrobić, aby zwyciężyć w wyścigu o TOP10 z konkurencją? Wdrożyć skuteczne i kompleksowe pozycjonowanie! W jaki sposób?

 
Nie daj się zwieść chwytliwym hasłom. SEO pozwala zaistnieć w sieci, ale nie od razu

 Przeglądając oferty agencji marketingowych zajmujących się pozycjonowaniem w internecie, łatwo natrafić na okazyjne promocje, gwarantujące szybkie efekty za niską cenę. Wiara w zapewnienia „specjalistów” o tym, że nasza strona będzie wyświetlać się w pierwszej dziesiątce organicznych wyników wyszukiwania w ciągu paru dni, to ogromny błąd. Chyba, że mamy na myśli wyświetlenia na niszowe frazy, wpisywane w Google przez nielicznych internautów. Są to mało konkurencyjne hasła, najczęściej przypisane małym miastom. Słowem, najłatwiejsze frazy do pozycjonowania. Znalezienie się w topie na takie zapytania nie jest trudne, nie przekłada się też na zyski. Mimo, że strona rzeczywiście będzie na szczycie Google, na nic się to zda – frazy dla niszowych usług czy produktów nie generują bowiem satysfakcjonującego ruchu na stronie.
.

Aby trafić do TOP10 na frazy trudne, o dużej konkurencyjności, potrzeba czasu. Nie dni czy tygodni, lecz miesięcy. Profesjonalne Agencje SEO, jak AFTERWEB, przeprowadzając pozycjonowanie stron nigdy nie obiecują błyskawicznych efektów. Z szacunku do klientów, ich biznesu i budżetu, rekomendowane firmy oferują współpracę w modelu abonamentowym. Dzięki temu systematycznie i kompleksowo działają na rzecz strony klienta, zapewniając jej pozycjonowanie prowadzące do osiągnięcia topowych pozycji, jednak nie od razu. Stosując legalne środki, za które Google nie nakłada kar ani filtrów, specjaliści SEO są w stanie należycie wypromować każdy biznes, niezależnie od branży. Oczywiście im większa konkurencja, tym bardziej skomplikowane zadanie – a co za tym idzie, wymagające czasu i wzmożonych nakładów pracy.

 

Dla firm działających lokalnie, opracowano dedykowany rodzaj pozycjonowania stron

 Łatwo się domyślić, że chodzi o pozycjonowanie lokalne, a więc skupione na danym obszarze. Stanowi ono obecnie najskuteczniejszą metodę na dotarcie do TOP10 dla firm, które prowadzą działalność w konkretnym mieście lub województwie. Doświadczeni specjaliści SEO bazując na skrupulatnie przygotowanym audycie, mogą perfekcyjnie dopasować słowa kluczowe. Chodzi o hasła, w oparciu o które pozycjonowanie lokalne przyniesie spektakularne rezultaty. Tego typu frazy zawierają tak zwany człon geolokalizacyjny: „salon fryzjerski Gorzów Wielkopolski” lub też „przedszkole prywatne Wrocław”. Reasumując: pozycjonując stronę lokalnie zwiększamy szansę na to, że znajdzie się ona w TOP10 na frazy bezpośrednio związane z obszarem, na terenie jakiego działamy. Nie jest to jednak proste zadanie, którego każdy może się podjąć. Pozycjonowanie stron najlepiej powierzyć profesjonalistom – współpracując ze sprawdzoną agencją SEO osiągniemy dobre wyniki, które pozwolą nam czerpać zyski z prowadzonego biznesu. Sprawnie prowadzony marketing internetowy zawsze się opłaca, nawet jeśli na zadowalające efekty trzeba poczekać kilka miesięcy.

Zobacz także

Wspomóż mikołajkową zbiórkę dla maluchów z Oddziału Dziecięcego Szpitala w Bochni

Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły Podstawowej nr 1 w Bochni „Jachowicz – tradycja – kultura” zaprasza wszystkich do wzięcia udziału ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code